.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در تذکر شفاهی و خطاب به رئیس جلسه ؛
بابایی کارنامی : در بیرون از اینجا خناسان علیه مجلس فعالیت می کنند ! / نمایندگان مجلس انقلابی که قصد دارند فعالیت سالم داشته باشند چرا باید تاوان بدهند ؟!
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند ....
بابایی کارنامی : در بیرون از اینجا خناسان علیه مجلس فعالیت می کنند ! / نمایندگان مجلس انقلابی که قصد دارند فعالیت سالم داشته باشند چرا باید تاوان بدهند ؟!

شمال نیوز: علی بابائی کارنامی در نشست علنی نوبت صبح امروز(یکشنبه، 17 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده 22، درباره شائبه دریافت حواله خودرو از سوی نمایندگان در زمان استیضاح وزیر صمت، گفت: اگر اسامی در اسنادی که آقای علیرضابیگی در جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرد، وجود دارد، شخص شما این موضوع را در صداوسیما اطلاع رسانی کرده و شأن مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مجلس در حالت عادی در متن کار است و نمی شود بعضی افراد اسنادی ارائه کرده و شما سکوت کنید و در بیرون از اینجا خناسان علیه مجلس فعالیت کنند. در آستانه انتخابات نیز قرار داریم که رهبری بر مشارکت حداکثری، سلامت و رقابت در آن تأکید کردند از این رو نمایندگان مجلس انقلابی که قصد دارند فعالیت سالم داشته باشند چرا باید تاوان بدهند.

 

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در پایان اظهارات خود بیان کرد: به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند. شما به عنوان رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این موضوع را مدیریت کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.993 seconds.